Mitt eget 2009

Januari. Jag sa upp mig från jobbet och tog mitt pick och pack och flyttade in i en 22kvm stor lägenhet på Campus i Växjö.
.
Februari. Allting gick bra. Skolan gick bra och mitt liv rullade på.
.
Mars. Livet började bli jobbigt. Orken försvann, panikångest och skolan blev lidande. Hittade på de flesta ursäkter som fanns till att inte plugga.
.
April. Kan väl inte påstå att april var en jättebra månad precis... Jag blev sårad, och jag blev tröttare och tröttare. Tankarna svärmade och jag var osäker på mig själv.
.
Maj. Jag gick på Jennys fest med Hebbe och annorlunda klädsel.
Årets bästa fest, Allkåren ägde rum. Jisses vilken helg!
Ganska händelselös sedan fram till den 29/5 då jag fyllde år!
.
Juni. Sista tentafesten för terminen ägde rum, hade så otroligt roligt!!
I juni var dagen då jag och Johannis stötte på Arabpojken, vilken kille! HAHAHA!
Vi stack nio personer till Ullared för en helgs shopping.
Min sommarpanikångest kom.
.
Juli. Impulsdrickande i Kristianstad med Matilda, syrran, Anna och Frida. En otroligt trevlig kväll!
Dagen efter det mötte jag upp Johannis och Elin F. i Kristianstad för att lyssna på lite hederlig musik på Tivolirocken. Detta var dagen då jag upptäckte Bullet!
Jag och Anna steg upp vid fem för att cykla runt Halen innan vi började jobbet halv åtta.
Jag, Annie och Johannis stack till Göteborg.
.
Augusti. Sommaren och vardagen rullade på, jag jobbade tränade och umgicks med vänner. Liiite lite plugg med. Jag njöt väldigt mycket av sommaren i stugan.
Flyttade tillbaka till växjö och in i en ny lägenhet.
Mitt humör blev åter på topp!!
.
September. Skolan gick igång på allvar, Hebbe flyttade in och det blev lite bråk.
.
Oktober. Stack till Turkiet, snacka om att det var välbehövligt!
Var på Ladies night med mamma och Johanna och ett hundratal aspackade 60-åringar.
.
November. Följde med Johanna till Pliktverket.
Jag klarade A-tentan!
Traffade en idiot.
Och började gå ner i vikt.
.
December. Sorg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer bli ett toppen 2010 för dig Stumpan <3

2010-01-04 @ 12:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0