06,45

Blev väckt av Johanna kvart i sju för att jag skulle följa med henne till pliktverket i Kristianstad eftersom hon skulle mönstra. Så fick jag köra dit eftersom vi skulle kommit för sent annars.
Vi kommer dit, hela byggnaden är helt nersläckt.
Johanna kollar en gång till på vad det står på lappen hon fått.
Välkommen till Pliktverket den 17 november kl 08,00.
Jag drog en djup suck och blängde på henne. Och Johanna börjar fnittra lite nervöst, Oj, sa hon.
Så hon fick köra hem. Jag blev bara rädd en gång. Så det gick bra :)
Vi körde hem till farmor och farfar och åt frukost från Liljas :) gottit.

Nu sitter jag här och väntar på att vi ska börja baka, tänkte även höra om Linn med vill, men verkar inte som att hon har vaknat ännu :P
Bud på att väcka henne faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0