ÅDERBRÅCKSOPERATION

Stackars mamma opererades igår, hon har alltid haft jätteproblem med åderbråck så igår gjorde dom en riktig uppröjjning av hennes ben tydligen. De tog båda benen på samma gång och gick in och tog bort på 9 olika ställen! Även i ljumskarna. Aj aj aj...
Själv sitter jag nu och bara myser i soffan med en kopp te. Det tycker jag att jag är värd nu. Hunnit med det jag ska, Power Walk a la Annie Ramsing tog kol på mina höfter, jag kan verkligen inte gå så snabbt när jag går själv! Och människan har ju två meter långa ben. Det hade varit mycket mindre jobbigt att jogga långsamt bredvid, men det är ju med nyttigt att gå snabbt. Bränner fett som tusan, och det är ju bra :)
.
Middagen idag bestod av sallad, tomat, karrékotlett och en klick keso. Karré är verkligen det godaste vardagsköttet enligt min mening, smakrikt och inte torrt alls :) Dock är det inte ett speciellt kalorisnålt kött, men proteinrikt, så jag får väl väga upp det där.
Om en timme är det dags för ett nytt Afropass. Det utlovades en ny koregrafi idag, ska bli spännande! :D Och i morgon ska jag väga mig för första gången på en vecka. Känns inte som att det är någon skillnad på mig, men vi får väl se, var och hämtade vågen hos min kompis efter promenaden och längtar tills jag får se hur jag skött mig. Får vi med se om det har gett resultat att äta lite mer eller om det bara gett resultat på mitt välbefinnande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0