PROFESSIONELL HJÄLP

Njae, den där vågen ska jag nog slänga ut... Blir så arg, frustrerad, jag kämpar enligt alla konstens regler och ingenting funkar för tillfället. Åååh!!!
Det verkar ju gå så jävla bra för alla andra, läser på dervise bloggar om hur mycket de har gått ner i vikt med LCHF, GI eller att räkna kcal. 
Ja, nej. Jag vet att det kan vara såhär ibland, och särskilt när jag har börjar äta lite mer igen, då kan jag ju förstå att kroppen tar till sig allt, men nu får det väl vara nog? Hoppas det vänder snart. Ja, nästa vecka har det säkert vänt igen. Annars är det nog läge för lite proffessionell hjälp alltså.
Dagens punkt på listan lyder som följer: Detta har jag ätit idag.
Alltså kommer den ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0