KOMBINATIONEN ÄR DET BÄSTA

Ett spinningpass och 50 minuters promenad senare och jag är heeelt slut! Måste dock stretcha ut ordentligt innan jag går och lägger mig annars kommer jag ha fet träningsvärk i benen.
.
De senaste veckorna har det slagit mig hur olika puls och ben jobbar ihop på olika träningspass.
När jag är ute och springer är det benen som en superpigga och flåset som är högt och på spinningen är det tvärtom. Därför har det börjat kännas som den perfekta träningskombon för mig :) Fokus på de olika delarna vid de olika tillfällena.
.
Anledningen till att jag utöver spinningen tog en sådan promenad var att på grund av den där jädrans kakan, samt för att jag käkade grillad kyckling med skinnet på. Dum som man är kollade man upp först efteråt hur mycket extra kcal det blir!! Riktigt korkat.
Kan ju meddela att jag aldrig hade gått den där extra promenaden om jag inte hade ätit dessa sakerna. Men man måste ju kompensera upp ju...
Men det var som tur var mycket skönare  och mycket mer avslappnat än jag hade räknat med. Jag hade inte en tanke på kalorierna under hela rundan utan gick för mig själv och lyssnade på Eldkvarns samlingsalbum. Som för övrigt är skitbra!
.
Dock är jag noga med att äta bra efter träningen. Idag blev det en smörgås med keso och tomat på och en liten skål kesella med fun light och myssli.
En trött Ida som efter stretch och dusch är redo att sova.
God natt på er :)

Kommentarer
Postat av: Tuva

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 @ 15:49:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0