JÄVLA KAKA

Suttit hela förmiddagen och under hela lunchen och taggat mig själv med att "Nu jävlar ska jag vara duktig denna veckan, jag är taggad och jag ska köra fullt ut!"
En timme senare åker jag och Wicky in till stan för att uträtta lite ärenden, helt plötsligt hör jag mig själv säga "Ska vi inte ta en fika?" Hatade mig själv när hon sa ja. Ännu mer hatade jag mig själv när jag inne på caféet tog en kaka. Visserligen var det en väldigt väldigt god kaka, men man kan inte riktigt njuta när man känner att man inte förtjänar den. Ändå åt jag upp alltihopa...
Som sagt, jag förstår mig inte på mig själv...

Kommentarer
Postat av: linn

du är rolig ida! =)

men alla e vi mänskliga.. =)

2011-03-02 @ 10:59:35
URL: http://metrobloggen.se/linnnathalie
Postat av: Ida

Ja, även om man ibland skulle vilja vara en robot funkar det inte så. :P

2011-03-02 @ 21:33:53
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0