JAG EFTERLYSER EN CYKEL

Idag mår jag bra. Idag är jag glad! Vaknade med ett leende på läpparna och jag känner att allt kommer gå bra idag. Dagen ser ut som följer:
Plugg, skriva sammanfattning.
Lunch, ugnsbakad fisk
Plugg, läsa Stå upp, sitt ner, gå vidare.
Middag, kött och sallad.
Promenad
Afro
.
Jag är ganska nöjd med upplägget, hoppas ingenting förstör mig positiva feeling jag har. Jag börjar känna mig nöjd över att det nu inte är långt kvar tills jag är färsig sjuksköterska, jag känner mig nöjd över min viktnedgång (jag är inte klar), jag är nöjd över hur jag har inrett min lägenhet och jag är nöjd över hur vi ligger i tiden med vår C-uppsats.
.
Ännu nöjdare har jag varit om jag hade en cykel. Någon som har en extra de inte behöver som jag skulle kunna få köpa för en bibblig peng?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0