20. Det här åt jag idag

Frukost: ½ portion havregrynsgröt med krossade linfrön, 1 matsked frusna lingon, 2 teskedar lingonsylt, 1 ½ dl varm mjölk. 1 smörgås med lättmjukost och några skivor paprika. 1 stort glas vatten. 1 kopp te från Tesco, 1 matsked mjölk.
.
Mellanmål: ½ Apelsin
.
Lunch: 1 ½ apelsin, 1 päron, 1 kiwi, ½ grapefrukt, 2 matskedar keso
.
Mellanmål: ½ äpple. 1 finncrisp
.
Middag: ½ kokt broccolihuvud, 2 kokta morötter. Röra på 1 ägg, 1 burk tonfisk, lite paprika och kryddor.
.
Efter träning: ½ äpple, 1 apelsin, ½ dl keso.
.
Till film med vännerna: 1 cupcake, 2 små chokladbollar som Emma hade bakat. (Det är sjukt jobbig när hon tar med sig alla sina söta bakverk som inte allt för sällan innefattar massor av choklad! Det är tydligen inte så konstigt att jag inte går ner i vikt när jag har fuskat såhär mycket denna veckan.)
.
Nu efter löpningen har jag sjukt ont i rumpa och höfter. Träningsvärk till tusen, ska verkligen bli skönt med två dagars vila nu.
I morgon ska jag gå in till stan för att sitta och plugga på stadsbiblioteket med Elin. Aldrig varit där innan, men det verkar vara så sjukt mysigt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Mohahaha! Men det är ju perfekt med små kakor, för då kan man äta flera :D Och tänk så fort du kommer att springa nästa gång för att få väck cupcaken! :D

2011-03-04 @ 19:21:41
URL: http://husmoremma.blogspot.com
Postat av: ida

Tänk så långt jag kommer cykla på söndag!

2011-03-04 @ 20:31:57
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0