18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..

OST! ost, ost, ost, ost och ost.
Hårdost, brie, blåmögelost och rökt ost.
Detta tillsammans med morötter, gurka och paprika.
Jag började med detta för att det ingick i dieten, för att få upp kalciumnivån i kroppen, detta var alltså min middag. Det funkar inte idag, då jag efter en tuff träningsvecka (fredag brukar vara vilodag) är ganska hungrig, då får det bli en smörgås och lite kesella innan ostbrickan.
.
Jag har alltid älskat ost, när jag var liten och skulle köpa lördagsgodis köpte jag ibland en bit brie eller ostkuber istället för lösgodis.
Idag är det tvärtom, lösgodis är min svaghet, så mycket att välja bland, och så vill man ju ha minst tre bitar av varje sort man tycker om, och sen har det kommit en ny sort som man måste smaka och sen är det ju den godisen som det var länge sen man åt... Ja, ni vet säkert själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0