INGENTING HAR HÄNT

Här har det inte hänt mycket inte. Gårdagen var så fullsmockad att jag inte visste vad. Satt och skrev på terminens första examinationsuppgift hela dagen. Jag är ganska nöjd över detta. Jag är stolt över att jag från att inte fattade ett smack faktiskt har fått ihop en hyffsat bra text som kan bli godkänd utan komplettering.
.
Frissan var jag hos igår. Fasen vad hon var kass!! Trodde på allvar att hon kunde klippa i mitt hår med en tunningssax utan att det skulle bli frissigt. Herregud... Men men, det blev ju inte jättefult men är inte helt nöjd ändå.
.
Nu ska jag börja med statistiken tänkte jag. Ikväll blir det hem till Li en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0