NYKTERHETSLÖFTE

Denna dagen har fan inte varit kul alltså.
Men jag känner lite såhär, detta var första festen utan cigg i typ hela mitt liv, och då måste jag väl kunna festa utan alkohol? Ska jag kanske avge ett löfte att inte dricka alkohol (med undantag av ett par glas rödvin) fram till Göteborgsvarvet? Det tål faktiskt att tänkas på. Jag har nu fått bekräftat på att det inte är värt att dricka, tappa kontrollen och må fasansfullt psykiskt dagen efter. Det funkar inte för mig, det tar så hårt. För att göra mig själv lite gladare har jag lagt massa fina kläder i varukorgen på olika klädessidor, får se om jag köper det, men det känns bra då i alla fall. Det är ungefär som att tugga på en bit choklad och sen spotta ut den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0