SÅ FINA SÅ!

Gud vad det var trevligt igår! :D Planka (utan potatismos) och sedan fruktsallad (nästan utan glass, bara två små skedar), visserligen med chokladsås, med den var hemmagjord, vilket nog gör den lite nyttigare. Visserligen slank det ner både vindruvor, melon och fikon, vilka har sjukt högt kcal. Så idag bli det promenad x 2. Först busa i skogen med taxi och sedan ut på en egen pw. Så får det bli, dessutom känner jag mig lite snorig så det är ingen bra idé att ut och springa heller.
.
Vi tittade på Victorias Secret Fashion Show igår. Det gick ju på TV medan jag var i Sälen, så jag missade ju fan det då. Gud vad dom är fina, så jäkla perfekta allihopa. Och tänk vad glada dom måste vara! Uppnått höjdpunkten av deras modellkarriär. Och alla vingar och gud vad det var bra!
.
Ikväll blir det party party. Vi får väl se hur det bli med drickan där, det enda jag kan tänka på är hur mycket kcal det är i alkoholen och hur kasst jag alltid mår dagen efter. Men sen samtidigt vet jag hur jäkla kul vi kommer ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0