HELGEN INNAN DEN NYA TERMINEN

Då är man klar med en ny etapp i utbildningen, psykiatripraktiken är godkänd. Så skönt att man har fått så pass positiv feedback från alla på avdelningen. Men samtidigt är det väldigt skönt att ha kommit därifrån. Skönt att göra något annat och skönt att inte behöva stiga upp tio i sex varje morgon. Jag kommer säkert ångra att jag längtade tillbaka till skolan när jag är i mitten av statistiken och C-uppsatsen. Men man måste blicka framåt.
Framåt är nu fyra dagar innan nästa termin börjar. Den består av hemtenta, hälsa på morbror och IKEA med Linn :)
Kommer bli ytterst trevligt :)
Och så ska jag hämta hem lilla taxen med ju <3 gud vad jag saknar honom! Alla sliter och drar i honom åt alla håll, men så blir det ju när alla fyra familjemedlemmarna flyttar åt varsett håll. Men han trivs ju överallt :) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem ska du skriva C-uppsatsen med???

2011-01-14 @ 12:17:58
Postat av: ida

Jag vet inte. Har ingen att skriva med än. Vem är det som frågar? :P

2011-01-14 @ 16:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0