TVÅMANNAVIST

Har haft det jättemycket trevligt hos pappa :) Hemtentan går frammåt, dock har jag lyckats låna böcker vars referensskrivning jag inte vet hur man gör. Men det ska väl lösa sig det med antar jag.
Vi hade ostbricka igår igen, och grönsaksstavar och massa god dipp. Dom hade till och med köpt hem mitt favoritvin, Casillero del Diablo. Gud så gott!
Sen gick jag hem till Filip och Linnéa och förlorade i Monopol och drack ännu med vin. Det var mycket trevligt trots förlusten.
.
Farfar ringde igår också och ville att jag skulle förtydliga att jag förlorade i tvåmannavist över farmor. Och tydligen har farmor fram till nu varit utsedd till världens genom tiderna sämsta spelare i det. Jag antar att den titeln nu har gått över till mig.
Pappa skämdes över mig och trodde inte att det var möjligt att någon kunde vara så kass. Men tydligen så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0