STADIUM IT IS <3

Jag får panik av att det ska vara så in i helvetes jobbigt att ta sig hem till mamma eller pappa! Det är lixom ingenting man kan göra lite på impuls, och det suger. Funderar på att åka hem på torsdag, eller om jag kan tvinga syster att komma hit ;)
Det är jobbigt att sakna.
.
Nu ska jag strax traska ner till stan. Det är medlemsdagar på stadium, så de flesta av deras jeans kostar just nu bara 199 kr! Och eftersom jag har presentkort där på 1500 kr så är ju det helt perfekt! Jag vet att jag skulle vänta med att använda upp presentkortet tills vårens träningskläder kommit in, men hallå. Ett par jeans för 199 kr! Det är ju fan en skam att inte köpa då!
Har dessa fast den korta varianten, supersköna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0