STABILT SIDOLÄGE

Det kommer nog bli svårare än jag trodde att hålla sig nykter fram till den 22a maj. Det är ju så satans kul! Men som sagt, jag måste tänka på att det inte är värt det. Det är inte värt det!! Jag kommer inte kunna klara av det. Det är vad jag tror iallafall, det kan ju bli så att det inte blir som man tror, men det är ju inte heller värt att ta risken. Jag måste verkligen övertyga mig själv!
Annars har kvällen hos Emma varit bra. Det är lite kul faktiskt att sitta nykter och titta på när de andra blir onyktrare och onyktrare. Tog med mig min egen mat och satt och gnagde på ett äpple sen. Fuskade dock och tog lite popcorn, men jag rörde inte chipsen och tog ingen läsk minsann.
.
Var ute och sprang idag dessutom. 8 km blev det, och vilken tur att sjukhuset låg på vägen, för ibland blir det ju så att man akut måste gå på toa! Då ska man ju utnyttja det i stället för att springa och spänna sig och få ont i magen resten av rundan.
Är dock ändå väldigt nöjd med dagens prestation, 8 km, tredje gången jag springer efter 3 månaders uppehåll! Sen blev det 50 min promenad med taxi, det förbränner extra bra om man direkt efter ett löppass sticker ut och går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0