SNABBGENOMGÅNG

Då är det väl dags att uppdatera lite igen. Jag kör på en snabbgenomgång av den gångna veckan.
På nyårsafton vaknade jag på fel sida. Var inte alls på humör, åkningen gick dock jättebra, valde att åka själv hela dagen och det ändes jättebra. På kvällen vankades det trerätters. Toastskagen, oxfilé och lingonparfait. Sen var det dags för utgång, jag kände mig lite halvkrasslig så jag och Peter stannade hemma och kollade på film och drack billig champagne i soffan. Väldigt soft och trevligt :)
Nyårsdagen var hemsk sen, jag och Carro fick båda feber och förkylning och låg och sov till kl 3 på eftermiddagen. Då körde pojkarna i stugan och hämtade hem från Donken till oss :)  Efter att ha sett tidernas äckligaste film på kvällen gick jag och la mig igen kl 9.
På vägen tillbaka till Växjö träffade vi på en kille som hade råkat sätta sig i en rondell med bilen. Sen skulle jag kissa, kör en på en parkeringsficka och sätter mig bakom bilen. Då kör Annie iväg!!!! Där sitter jag på huk med byxorna nere medan fullt med bilar kör förbi, där det dessutom är en som tutar! Dumma Annie!
.
Denna veckan har bestått av praktik, genomförkyld och småfebrig. Idag valde jag faktiskt att vara hemma. Orkade inte, jag var så trött!
Låg i sängen till kl 11. Och sedan har jag packat ner julen och småstädat lite. Känns skönt att det mesta av det som stod på min att göra lista nu är avbockade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0