SITTER OCH FUNDERAR NU IGEN

Uschanamej vad jag är trött nu! Var i simhallen med Emma innan idag och simmade och bubblade och åkte rutchkana :)
1000 meter blev det simmat, vilket nog är det längsta jag någonsin simmat. Det är verkligen inte min grej... Jobbigt att andas, det går långsamt och så äger man ju ingen mp3 som är vattentät. Jag vill kunna göra fartlekar, simma snabbt, svettas och ha kul. Men det är inte kul att simma runt runt utan musik. Det värsta av allt är ju att jag är så in i helvetes kass på det med! Men jaja, jag har en veckas gratis träning, så man får väl ta och utnyttja det på något sätt, och att boka gruppträning verkar ju vara en ren omöjlighet på det där stället. Gymmet kanske? Eller löpning? Löpning borde jag ju köra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0