PRESSA MERA!

Måste säga att jag har varit otroligt duktig idag. Startade dagen med en kopp kaffe, en glas citronvatten och sedan ut och springa. Att löpningen sen gick urdåligt är väl en annan sak, jag gjorde det i alla fall när jag lika gärna hade kunnat ligga kvar i sängen och sova.
Dagen fortsatte med föreläsning om kvalitativa metoder, 50 min promenad i skogen med Hebbe och Johanna. Där vi för övrigt träffade på en luftballong?! Aningen förvånade blev vi måste jag säga! Artikelsökning fortsatte dagen med. Den var mycket givande :)
Kvällen hade att erbjuda Afrodans. Jävlar i gatan vad det var roligt! Inte fulllt lika rolig som den som var på medborgarskolan, men det är ju alltid kul att dansa för tusan!
Nedan ser ni hur mina nya gardiner blev :) Trodde jag hade fotat kossorna också, men tydligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0