PEPPTALK

Jag förstår inte hur jag kan vara så trött idag?! Har ju inte ansträngt mig särskilt mycket egentligen. Lite statistik har det dock blivit gjort, räddat en lite vovve som hade sprungit bort i skogen. Det gjorde att min och Wickys 45 minuterspromenad blev nästan två timmar. Sen fick jag en arg tax att lugna ner, dumma skrälle!
.
För tillfället håller jag på att peppa mig själv i att orka ut på ytterligare en promenad med taxi, och sen MÅSTE jag ut och springa.
  • Kondition
  • Vältränad
  • Göteborgsvarvet
  • Gå ner i vikt
  • Lyssna på Harry Potter i lurarna

  • Visserligen är det kallt
  • Blött
  • Mörkt
  • Extremt tråkiga rundor
När jag har gått ner tre och ett halvt kilo till kan jag äntligen säga att Hej! Jag är normalviktig och inte överviktig.
Fatta vilken känsla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0