NORMALTILLSTÅND

Gårdagens ångest har lagt sig och jag börjar återgå till mitt normala tillstånd.
Jag har varit riktigt duktig idag! Först blev det nästan en timme i skogen med Hebbe, Wicky och Pysen. Hebbe var trött och sur på mig över att jag inte lyfte upp och räddade honom från den där stora svarta besten.
Sen vart det skola. Kvalitativ design och metod II. Fy tusan vad detta är svårt!! Tänkte jag skulle sätta mig nu och läsa igenom PowerPointen så jag har lite koll inför i morgon när jag och Elin ska sätta oss med uppgift nummer ett inför C-uppsatsen. Skönt med eget arbete, men svårt är det...
Har precis dessutom varit ute och gått runt sjön nu. Och håll i er, har gått ner 3 kg på en vecka! Jag är ganska nöjd faktiskt :) Det är lätt att hålla igång såhär när det syns på vågen så snabbt :)
I morgon bitti blir det Cirkelträning. Kl 7 börjar det! Jag frågar mig redan varför jag gör så mot mig själv, men det gäller att utmana sig själv hela tiden, och göra saker man själv inte trodde att man skulle orka. Det är så man växer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0