När jag sitter och läser denna boken tänke...

imag0666 (MMS)

När jag sitter och läser denna boken tänker jag hela tiden på vad som händer om ett år. Då är jag färdig legitimerad sjunsköterska. Det gör mig sjukt nervös! Jag jan ju ingenting lixom! Hur ska jag kunna bli en sjuksköterska full med kunskap om det enda jag kan är vårdvetenskap? Ursäkta, men jag har fortfarande inte listat ut hur det gör mig till en bättre sjuksköterska ön om jag hade haft störrre kunskap om sjukdomar och dess behandling. Faktiskt. Nu är det ju himlans tur att jag har en familj dom ringer och frågar mig om saker väldigt ofta, så man får repetera det man lärt sig och samtidigt får slå upp det man inte kan, och på så sätt lära sig. Och en annan fundering, hur ska alla vänner och familj få plats i min lägenhet på examensdagen?


Kommentarer
Postat av: Gabriella

haha, den ska jag ha nu i början i malmö. svårhittad dock. kan du inte skicka ner refexet till mig? :D

2011-01-21 @ 18:09:58
URL: http://gcarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0