NADA

Idag på praktiken fick jag NADA. Öronakupunktur. Det var verkligen jätteskönt! Det kändes som att man bara levde i ett lugnt tillstånd. Låg där på soffan och halvsov, jag visste att jag låg där men jag hade inte en tanke på att jag hade massa nålar i öronen. Lite konstig känsla. I början ryckte jag lite i kroppen, typ i ögonbrynen och händerna, men det gick över efter ett par minuter. Jag tror verkligen på sånthär, att det hjälper med lite hokus pokus ibland, om man får kalla det så.
Sen fick man ligga där på soffan i 40 min med lite lugn musik och en en filt.
Såhär i efterhand känner jag mig lite slapp och nästan lealös. Men väldigt behaglig, känns som att jag befinner mig i ett nöjt tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0