LITE TRÄNING SÅDÄR

Jag kör på som tusan! Förra veckan var jättejobbig med maten, inte för att jag gick och var sugen på annat hela tiden, utan för att jag var så fruktansvärt trött och orkeslös! Denna veckan har varit precis tvärtom, jag har supermycket energi, jag pluggar, tränar och är ute med taxen, och sen sover jag gott på natten :) Jag börjar även känna att det är dags att minska portionerna. Det jag nästan gick hungrig på förra veckan blev jag idag proppmätt av. Ska nog börjar använda de små tallrikarna så att det automatiskt blir lite mindre. Jag blev lite ledsen när jag ställde mig på vågen, inte ett hekto har jag gått ner sen i lördags :( Så nu är det hårdträning! Jag steg upp och mötte upp Annie för att dra till gymmet kl halv 7 i morse. 1 timmes konditionsträning blev det. Tog inte i för kung och fosterland, men blev svettig i alla fall. Nu ska jag snart ut och springa, bara tre kilometer då jag fortfarande håller på att komma igång igen efter mitt långa uppehåll från löpningen. Det är tråkigt att ligga och fisa på de små distanserna när jag vet att jag kan bättre, men tror det är bäst för att förhindra skador och att jag tar ut mig. Sen blir det promenad med taxi och Pysen :)
(gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0