KOLLA IN UTMANINGEN ;)

Jag har nu också bestämt mig för att det blir helnyktert fram till Göteborgsvarvet. Det är som sagt inte värt hur jag mår dagen efter. Och nu har jag ju dessutom gått in för fullt för dethär med mat och träning, så då vill jag ju inte att alkoholen ska vara i vägen. I söndags kände jag att det får vara nog, jag upptäckte att det kändes precis som det gjorde sommaren för två år sedan. Det slutade med den värsta ångesten jag någonsin upplevt, flytt hemifrån och ett helt nytt liv. Det var bra.
Nu låter det nästan som att jag har värsta problemen, men så är icke riktigt fallet, men jag vill bara må bra. Och dessutom blir det ju ännu en utmaning för mig :)
Fram till den 22 maj kommer bli tuff. Ingen rökning (vilket just nu absolut inte är något problem längre), ingen alkohol, träning och viktnedgång. Allt för att kunna prestera mitt bästa på Göteborgsvarvet :D
Tror ni jag klarar det? Eller är det bara ännu en av alla mina tankar och tokigheter?

Kommentarer
Postat av: Linn

Klart du klarar det!

2011-02-05 @ 18:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0