JAG ÄLSKAR DET!

Nu känner jag igen varför jag verkligen älskar att springa!
Det mesta för mig handlar faktiskt om kontroll, jag kan ha 100 % kontroll över min kropp. Jag kan höja och sänka pulsen hur jag vill, jag kan sätta den ena foten framför den andra i vilken hastighet jag vill och jag kan hela tiden utmana mig själv. Jag kan bestämma mig för att springa långt en dag i lugnt tempo eller kortare en dag i högre tempo. Det är ju förstås ett plus om man vet att det någonstans på vägen finns ett dass. Ja, det är vi Svensson-tjejerna. Blir toanödiga vid de mest olämpliga tillfällen.
Det blev en halvtimme nu ikväll i ett högt tempo. Och ändå låg medel pulsen bara på 80%. Lyckades dock komma upp i en maxpuls på 92%. Ganska nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0