HEBBE ÄR HEMMA <3

Shit alltså vilken dag! Lämnade Olofström halv 8 för att tillsammans med Emmy ta mig upp till Växjö. Där kom jag en halvtimma för sent till kursintroduktionen, men det verkade inte som att läraren hade saknat mig. Lunch på stan, en föreläsning om ifall rummet finns om inte vi är i det och hur vi vet att vi vet. Lite flum.
Tillbringade sedan nästan 2 timmar på Citygross. Då blir man trött.
Tanken var nu att jag skulle laga lite kvällsmat, stryka gardiner, plocka upp mina nya saker, packa upp väskan från helgen, titta på handboll och gosa med Hebbe i soffan.
Kom dock på att jag har en hemtenta att lämna in och så har Hebbe gått och lagt sig själv, efter en promenad runt Campus, en långdusch med schamponering och ordentligt gnuggande blev han tydligen trött och ligger nu i sin säng med benen i vädret och huvudet under filten.
Han är en mycket märklig hund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0