AFRODANS

Vilken dag! Skolan från 8-17. Det borde ju egentligen göra att man är toktrött, men inte då. Jag är sjukt pigg.
Idag började vi med statistiken, i början av lektionen hängde jag med och tyckte det var jättekul. Andra halvan av lektionen började hjärnan somna lite och jag fattade ingenting. Jag såg frågan och lösningen och svaret, men jag fick ändå inte ihop det. Ska nog kolla på det lite i morgon när jag inte är lika fullproppad i huvudet av allt annat, då tror jag faktiskt att jag kommer få ihop det :)
Har precis avnjutit en en och en halv timmes promenad i skogen med Wicky, Hebbe och Pysen. Hebbe är egentligen inte jätteförtjust att en fem månaders labradorkorsning följer med på hans promenader, men det märks så tydligt att han anstränger sig för att vara extra duktig och vis att han minsann kan bättre än den där stora besten. Så söt är han! Mitt lilla hjärta <3
Strax är det iväg på Afrodans med Agnes. Gud vad det är roligt! Det är dans på söndag oxå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0