2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Åkte till Pride, började tycka det är kul med skolan.

2. Höll du några av dina nyårslöften?: Tror inte jag hade några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Nej

4. Dog någon som stod dig nära?: Nej

5. Vilka länder besökte du?: Paris två gånger

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: Diciplin i ren allmänhet

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: Jag har haft så jädrans många dagar detta året som jag vill minnas, men som jag inte kan datumet på.

8. Vad var din största framgång 2010?: Träningen och att sluta röka.

9. Största misstaget?: Har jag gjort några misstag?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Snubblade på världens minsta sten när jag var ute och gick med Wicky i oktober. Har fortfarande ont.

11. Bästa köpet?: Mobiltelefonen var himlans fin den.

12. Vad spenderade du mest pengar på?: Resor blev det många. Träningskläder och god mat.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: All vardagslycka =)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: Karen Elson – The Ghost Who WalksKent – Gamla UlleviTrain – Hey, Soul SisterUno Svenningsson – Kaffe och en cigarett

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Detta året har varit väldigt omtumlande. All psykiatri i skolan har varit väldigt påfrestande.

16. Vad önskar du att du gjort mer?: Jag skulle vilja säga träna, men samtidigt tycker jag ändå att jag senaste halvåret gjort väldigt bra ifrån mig. Dock med flera småförkylningar. Festa har jag varit dålig på.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Absolut ingenting.

18. Hur tillbringar du julen?: Lilljul med alla vänner, julafton med mamma, juldagen med pappa och annandagen på väg till sälen.

19. Blev du kär i år?: Nej.

20. Favoritprogram på TV?: Grey's anatomy, Desperate Housewives, Fångarna på fortet.

21. Bästa boken du läste i år?: Munken som sålde sin ferarri.

22. Största musikaliska upptäckten?: Little Marbles och Petter

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Jag fick bland annat en pulsklocka och ett köksbord.

25. Något du önskade dig men inte fick?: Jag önskade mig en Onepice i julklapp.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: Först jobbade jag 7-16.15 sedan körde jag och fixade kalas i Norje som började kl 17. Hamburgare åt vi :)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Om ångesten försvann en gång för alla.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: Naturfärger och oerhört bekvämt.

29. Vad fick dig att må bra?: Den underbara sommaren med tidernas bästa jobb, kvällarna med syster, promenaderna längs havet och nattbadet i ösregn.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Jay Smith <3 Jay Smith – Like A Prayer

31. Vem saknade du?: Gammelmormor och syster <3

32. De bästa nya människorna du träffade? Carro, Sälengänget och gästerna på jobbet.

33. Förlorade du en vän 2010?: Nej, men bråkat lite.

34. Gjorde du något i år som du aldrig trodde att du skulle göra?: Jag åkte till Pride.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0