VILL HA SVAR PÅ MINA FÖRVIRRINGAR

Så många nya läsare jag har fått den senaste tiden och så många peppande kommentarer jag har fått, jag är helt mållös. Jag vill bara säga tack. Tack för stödet, tack för att ni säger att jag är inspirerande och tack för att ni säger att jag gör fel ibland. Man lär så länge man lever.
Ända sedan jag blev fri från mitt självskadande har jag fokuserat på att må bra. Jag mår inte bra för tillfället, dessa tankarna har plågat mig i en vecka. Så nu har jag bestämt mig för att lämna bort vågen till min granne, jag har bestämt mig för att inte få dåligt samvete om jag äter en apelsin och jag har bestämt mig för att inte vara rädd för fett.
Prio ett är ändå att komma i bra konditionsmässig form, ha kul och må bra! Jag ser fram emot att trappa ner denna kosten jag håller på med nu och övergå till smoothies, yoggi, havregrynsgröt, sallad MED lite dressing och andra goda, men samtidigt nyttaiga saker. Får ta lite i taget bara så att kroppen långsamt vänjer sig eftersom den gått på svält nu ett tag.
Sen hoppas jag att resten kommer på köpet. Jag orkar inte vara både fysiskt och psykiskt utmattad på grund av detta, jag kan köpa om jag blir psykiskt utmattad på grund av panikplugg till skolan, men det har jag inte nu ju.
Jag är trött på allt jag får inte, jag ska inte. Jag får, jag kan och jag vill!
.
Nu vill jag höra vad ni tycker. Tycker ni att jag har gett upp över en veckas stillastående eller har jag kommit till insikt över att det jag gör inte funkar i längden?
dra sig upp var det ja...

Kommentarer
Postat av: !

du har gått ner jättemycket i vikt jue! det syns verkligen att du blivit en smalis. du har klarat det här ju! du har gått ner 6 kilo, och det är INTE lite!



så, unna dig kakor och glass ibland och var inte alltför hård mot dig själv(bry dig inte om vågen, du bygger muskler när du tränar och muskler väger mycket mer än fett. och dricker du en liter vatten, gissa om vågen blir elak då. vågen säger inget om din kroppsform. det gör din nya livsstil ^^). och ta flera vilodagar i veckan, när du vill. du har faktiskt gått ner de där överkilona nu och behöver inte stressa. en till sak - kom ihåg att det viktigaste är att du mår bra !



och just det, du har faktiskt lyckats med ett av dina mål redan, du är strandsöt 2011.

2011-02-22 @ 19:12:38
Postat av: Ida

Tänk vad förvånad man blir ibland när det är så många som bryr sig, och det verkligen värmer precis överallt!

2011-02-22 @ 20:44:01
URL: http://idusens.blogg.se/
Postat av: jo

Jag tycker att du är oehört duktig men var försiktig. Om du äter för lite och tränar på som tusan så bryter du ner kroppen istället för att bygga upp den :) ha en mer varierad kost. Träna bara på det du tycker är roligt spring en lång runda eller afron kanske. Jag är iaf glad att jag hittade hit igen för du är otroligt inspirerande i ditt att att tänka på ex det här med vilka mål man ska ha. Ta hand om dig!

2011-02-22 @ 22:27:52
Postat av: mamma

du är en fantastisk kämpe. alla har det kämpigt och alla är deppiga ibland.Men med goda vänner och glatt humör går det mesta. puss mamma

2011-03-04 @ 17:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0