KYLSKÅP FÖRE OCH EFTER

Fy alltså vad jag har varit trött idag! Jag var trött redan efter C-uppsatsens första handledning, handledaren var nöjd över vårt tänk, bara lite formuleringar av olika slag som skulle ändras. Fick även reda på att jag klarade examinationen i kvalitativa metoder, fick jättebra feedback där!
.
Annars har det varit en vilodag idag. Har haft sådan fruktansvärd träningsvärk på baksidan av låren idag, kommer förmodligen från Afron. Så idag tog jag på mig termobrallorna och begav mig ut på promenad för att få igång blodcirkulationen, och sen har jag stretchat försiktigt i omgångar så vi får hoppas på att det är borta i morgon för då är det minsann ingen vilodag!
.
Måndag: Vila
Tisdag: Spinning
Onsdag: Afro
Torsdag: Vila
Fredag: Löpning
Lördag: Vila
Söndag: Afro
Eventuellt så blir det löpning på torsdag i stället för fredag, jag får se hur benen mår :)
.
Handlat har jag gjort idag.
Kylskåp före och efter.
Det behövdes tror jag.

Kommentarer
Postat av: Christer

Kul att du hittade skrev i min blogg :)



Om du bara fortsätter och kämpa skall du se att sjukilos-stoppet snart lossnar :)

2011-02-21 @ 21:13:32
URL: http://wellnessfight.ninjus.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0