MASSA TREVLIG SÖNDAG

Tjena vilken underbar dag! Lång lång långpromenad med taxi, vi var ute i nästan två timmar i bra tempo och letade ny löparrunda till mig. Och det hittade vi minsann! Glömde dock att sätta på trippmätaren på mobilen, så får mäta sträckan nästa gång. Gick vilse en liten stund och då är det skönt att ha GPS på mobilen som kan säga åt en vart man ska gå. Tänk om man hade haft det när jag och Linnéa ar ute med hästarna? Då hade vi inte försvunnit ut i skogen i tre och en halv timme och sluppit vara rädda i två och en halv... Ja det är ju tur att tekniken går frammåt, särsklt för oss som behöver den.
Idag var det dags för Afro igen. Dagens ledare skulle spela in hela passet så att hon skulle kunna få sin licens för instruktör. Och det märktes kan jag säga! Hon var peppad, taggad och humöret var på topp! Detta smittar ju av sig på alla oss andra så det var så jäkla roligt :D Och det är så roligt också att man börjar kunna korekrafin också så man verkligen kan fokusera på att ta ut rörelserna ordentlig och bara slappna av så man slipper tänka så mycket och bara njuta till 100 %.
.
Efter afron slängde jag ihop ett litet mellanmål, keso, rivna morätter och linfrön. Var faktiskt riktigt gott, mycket godare än det låter iallafall.
Dagens bästa youtubeklipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0