BESVIKEN TJEJ

Vilken fantastisk dag! Lugnt och skönt och bara göra sånt jag tycker om. Om man bortser från all den blöta tvätten som nu pryder min lägenhet, man blir sådär lagom nöjd över sig själv när man upptäcker att man inte har tryckt på knappen till torktumlaren. Men det är sånt som händer, jag tänker inte låta det påverka min dag. Dock har jag varit på tidernas sämsta afropass. Visserligen var det ledarens första pass, men ändå... Det kommer nog dröja ett par veckor innan jag går dit igen. Blev inte ens pyttelite svettig!
Så jag bestämde mig för att ta en extra runda med taxi för att kunna bränna lite kalorier. Och gud var skönt det har varit ute idag! Strålande sol, vindstilla och visserligen isande kyla, men vad gör det när man har ordentligt med kläder på sig? Om ett par timmar kommer Elin och Emma. Det blir mello, Qx-galan, spel och mat. De ska beställa pizza och jag ska göra mig en fettsnål kycklingsallad.
.
Gårdagen var spännande, maskeraden hos Jenny slutade med mjukishäng hos hennes grannar. Tre killar som bodde tillsammans, där sten, sax påse var svaret på alla frågor. Där tumregeln vid alkoholförtäring var varannan en kopp te och varannan shot. Jag fick shotta med vatten för alla skulle tvunget vara med. Trevliga pojkar :)
.

Kommentarer
Postat av: linn

Bra med sallad ida! stark e du!

2011-02-20 @ 10:18:06
URL: http://metrobloggen.se/linnnathalie
Postat av: Ida

Fuskade med att smaka en liten bit pizza ;)

2011-02-20 @ 10:53:37
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0