MAN GÖR SITT BÄSTA

Idag är det alla hjärtans dag och då ska man ju som sagt ta hand om sitt hjärta. Och det är precis vad jag har gjort idag! Och detta med ett riktigt härligt spinningpass! Kände när jag var ute och traskade med taxi att benen var sega, men ack så fel man hade! Jag kämpade så det brann i låren och mitt i allt kommer spinningledaren fram till med och säger att jag är duktig. Då blir man ju peppad till tusen och tar i ännu lite till. Jag som absolut inte trodde att jag skulle tycka spinning var kul, men ack så fel jag hade! Där ser ni vad viktigt det är att våga prova på något nytt!
Nu har jag ätit ett ägg och paprika med knäckemacka, ja, jag hade med paprika än knäcke. Så gott!
Ett annat hjärta jag har tagit hand om idag är lilla Hebbe. Har gått alla hans favoritrundor idag och han har varit lös och skuttat i skogen och på ängarna mest hela tiden. Försökte också forma hans mat till ett hjärta, men det gick väl sådär kan man säga.
I morgon är det dags för nästa punkt på min lista, vad jag har i träningsväskan, och det är det väl ingen som vill missa?! Haha.

Kommentarer
Postat av: Linn

Du är så bra gumman! Du anar inte hur stolt jag är över dig :)

2011-02-16 @ 09:37:16
URL: http://metrobloggen.se/linnnathalie
Postat av: Ida

Tack så mycket! <3

Jag är fan riktigt impad av dig oxå, men det vet du, man behöver höra det ändå :)

2011-02-16 @ 10:15:32
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0