RUBRIK

Hebbe är hemma igen :) Han hade började känna igen sig när de svängde ner vid rödlysena, när de hade stigit ut ur bilen gick han raka vägen hem till mig och ställde sig framför hissen. Och gud vad glad han blev när han kom hem! Det syntes verkligen att han kände att han var hemma. Så underbart att han trivs så bra i min lilla lägenhet. Klippte klorna på honom också, och det gick jättebra! Lugn hela tiden, visst man ska väl inte påstå att han var nöjd över situationen, men har var iallafall inte aggressiv. Har legat och gosat med mig hela natten, tryckt sig intill mig i sängern och bara myst. Hehe.. Men i natt ska han tillbaka till säcken, någon mått får det vara och hos mig är det diciplin som gäller. Man KAN lära gamla hundar att sitta.

Linn har precis åkt hem. Så skönt att bara vara hon och jag, det var verkligen länge sedan! Det har blivit film, mello, träning och så kom jag ändlighen hem med ett par nya skor! Svart-vita nike, väldigt neutrala, men väldigt fina. Är egentligen löparskor för herrar, men jag hade inte lust att gå runt med ett par rosa eller gula skor i skolan...
Vi tittade på Flickan från ovan, en väldigt flummig film samtidigt som den var sjukt skrämmande och gripande. Gjord på ett bra sätt från en annorlunda vinkel om ett väldigt intressant ämne. Mello var som vanligt sådär, vet inte riktigt vad jag tycker om det, och vad tusan trodde Bettan?! Oh my god lixom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0