GOTT MED MIDDAG!!

Igår på Afron fick jag verkligen till den där höftjuckarrörelsen. Allting blev så mycket roligare, och sen blir man så nöjd när speglarna smalnar av kroppen en aning ;)
Efter dansen svängde jag ihop mig en lite mindre nyttig men jättegod kvällsmat. Keso med myssli och lingonsylt.
Sockerbomb!!
Men keso eller kesella med råa lingon är ju aningen nyttigare. Har verkligen fått dille på lingon! Jag kan äta det till allt. Haha.
Idag till middag åt jag jättegod kycklingfilé. Strimlade den och blandade med en matsked Heinz chillisås, ett par matskedar soya, en halv hackad lök och lite peppar. Och så självklart Cayene. Sen steka det utan fett och hälla på en halv dl vatten och koka in i kycklingen. Supergott!!! Och sen färsk spenat och paprika till det. I 100g spenat är det bara 19 kcal. Det är ju typ ingenting! Och typ det godaste jag har ätit under hela min viktnedgång.
Om en timme ska jag iväg på spinning. Jag tog en morgonpromenad i morse och till min stora förvånging var det helt vitt ute nu igen!! Under snön var det isbana, så tror ni inte att jag trillar?! Mobilen flög åt ena hållet och fötterna åt andra och där mittemellan låg jag. Snön är kvar och jag kan därmed inte springa. Tur då att det fanns EN plats kvar på spinningen! Ibland har man tur alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0