SOMMARJOBBET ÄR FIXAT OCH JAG ÄR OEFFEKTIV

Jag är ju helt hopplös. Här skulle man vara lite effektiv och tanken var att plugget ska vara klart om en timme, men nejdå.
Gick och la mig 20 min direkt efter frukosten, det gjorde så ont i ögonen att jag bara låg i sängen samtidigt som dom rann helt hejdlöst mycket. Fattar inte vad det kan vara, det kändes lika dant hela eftermiddagen och kvällen igår, men nu känns det ingenting.
Sen har förmiddagen flugit fram, jag har rensat ut gamla papper och skrivit ut allt det nya till de kommande sakerna  i skolan, beställt nya färgpatroner, och läst igenom en av uppsatserna vi ska kritisera. Kom precis hem från Carro där jag scannade lite böcker som behövs till kritiseringen. Nu är klockan över tre och jag har inte gjort någonting känns det som! Snackat skit med henne och spelat tv-spel i över en timma! Hur nödvändigt är det lixom när man måste plugga hur mycket som helst?
Sommarjobbet är fixat nu med. Skönt att för en gångs skull inte ha ångest över att kanske inte få något och dessutom sitta i flera timmar för att fylla i blanketter och skriva personliga brev.
Valjeviken it is! Fy vad jag är glad över det! Denna sommaren kommer förmodligen bli precis lika bra som den förra blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0