PROMENERA NÄR VAR OCH HUR?

Nu har jag och Elin faktiskt varit mycket duktiga :) Projektplanen är färdig! Och hela en vecka innan den ska vara inlämnad. Jag är mäkta imponerad av oss. Så nu kan jag lägga fokus på fredagens seminarium och lördagens tenta. Och återigen på träningen :)
Ikväll är det Afrodans, en av veckans höjdpunkter. Och jag börjar komma in i det nu igen också så jag kan ta ut rörelserna ordentligt, förra gången hade jag ordentlig träningsvärk i ryggen. Så jäkla skönt!
Nu försöker jag peppa mig själv till att gå ut och gå, men kan verkligen inte bestämma mig för om jag ska promenera innan eller efter maten, eller rentav efter träningen? ÅÅÅH! Jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0