NYA SKOR :)

Jag är lite sugen på att i ikväll bli sådär sjukt trött i benen att jag verkligen vill sätta mig i soffan ikväll och slappna av.
Tycker att jag om kvällarna känner mig konstant stressad. Jag sitter inte i soffan längre och slappnar av, utan jag sitter vid köksbordet framför min dator, läser bloggar, letar upp nya bloggar, skriver nya blogginlägg, uppdaterar facebook typ var 5e minut. Snackar på msn, samtidigt som jag skickar sms. Jag känner att jag inte mår bra av detta, jag vill stänga av datorn, men var ska jag då få musiken ifrån? Jag måste lära mig helt enkelt...
Så jag tänkte att efter skolan och efter att jag har pluggat det sista inför tentan i morgon så ska jag ut och springa, bara 4 km, eftersom jag nu har kört både Afro och Spinning utan uppehåll. Jag är sugen på att spinna idag med, men seminariet slutar samtidigt som Spinningen börjar. Samtidigt så är det väl lika bra, då jag bara sprungit en gång denna veckan. Hoppas inte det är halt bara...

I morgon tänkte jag för övrigt skaffa mig ett par nya skor. Tänkte att presentkortet på stadium får komma bra till pass för det. Jag vet att jag behöver nya tights då alla mina (4 st) är två storlekar för stora. Och de kostar ju typ 600 kr styck.
Men det får för tillfället bli ett par skor, jag har faktiskt INGA som är bra för detta vädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0