NÅGON SOM VILL BLI MIN TRÄNINGSKOMPIS??

Precis kollat på Streetdance.
Jag älskar dansfilmer! Jag blir så glad, det rycker i hela kroppen, jag ställer mig på golvet och börjar dansa för mig själv. Framför tvn med lycka i hela kroppen. Från och med nästa vecka ska jag få göra allt jag älskar samtidigt!
Det är Afro, nu två dagar i veckan, löpning och sen ska jag och Wicktoria börja rida en klasskompis häst. Jag känner hur all lycka och energi flödar i kroppen, jag känner att ingenting kan stoppa mig nu! När ska jag hinna träna inför varvet? Ja, det får jag väl göra i sömnen?
Men som sagt, det är ju det där med vikten. Jag har väl börjat inse att min kropp är väääldigt lååångsam. Det retar mig, men det går iallafall åt rätt håll. Det är ju alltid något? Right?
I morgon är det full rulle minst sagt. Kl nio har jag en liten tenta att skriva. Blä! Sedan ska jag ut och springa, jag känner att jag hinner det, för pappa kommer inte förän vid 12. Så då hinner jag ta mig an en 5 kilometare, spinningen sitter fortfarande kvar i kroppen.
Vi ska äta på restaurang och så ska jag som sagt köpa skor. Det är ju också en lycka, och det är ju evigheter sen jag köpte ett par skor senast! Någon som kommer ihåg när, för jag gör det då inte.
På eftermiddagen kommer Linn. Mys, gott att äta och massa skvaller! Love it! Hon ska sedan sova här och på söndag ska vi upp och köra ett morgonpass i Afro ;)

Någonting som jag önskar mig är en kompis som kan dra mig ut på lite crazy löparrundor. Typ som nu, jag skulle lätt kunnat ut och springa, men vem fan vågar det?? Man kan ju bli våldtagen eller halka och Bryta lårbenshalsen och bli liggandes och frysa ihjäl i snön. Eller någon som kan följa med mig ut på långrundor och hitta nya vägar, jag är fortfarande lite feg och vågar inte sticka iväg för långt ensam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0