MUSKLER VS. KONDITION?

Jag är ju lite knäpp ibland. Jag retar mig verkligen på att Linn är så jäkla duktig på gymmet, och dessutom visar hon upp sina nya magrutor på bloggen! Varje dag jag gått in där har jag hoppats på att slippa se den där bilden.  Jäkla människa alltså. Men så har hon ju en biff till kille så hon får ju lite hjälp på vägen kan jag tänka mig. Nu visar hon dessutom upp bilder från egypten. Åååh! Det är ju så man egentligen vill hata henne lite, dock är det sjukt svårt att göra det ska jag säga. I stället ska jag öergå i att vara så jäkla stolt över henne och glad för hennes skull. Från att vara milt sagt väldigt bekväm av sig till att vara en gymtönt är bra jobbat :)

Vad ska jag visa upp på min blogg då? Min fläskiga mage? Mina starka lungor? Mitt fantastiska och välpumpande hjärta? Eller bara siffror och statistik på kilometrar, tid, kcal och vikt? BORING!

.
Detta trodde jag inte när jag var liten, då sa doktorn till mig att jag var trattbröstad, det innebär att bröstbenet är buktat inåt och att det finns en risk att hjärta och lungor påverkas av detta.
Tydligen var detta inte så mycket, för jag är ganska bra ändå, och tur är väl det.


Kommentarer
Postat av: Linn

Du är så duktig gumman! Och söt =)

Kämpa på! =)

Love you <3

2011-02-09 @ 17:48:07
URL: http://metrobloggen.se/linnnathalie
Postat av: Ida

Haha. DU är söt!

2011-02-09 @ 18:38:33
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0