MIN VECKOMENY

Frukost varje dag: ½ Grapefrukt, 1 knäcke med mjukost och paprika.

Måndag
Lunch: Skinka,  Tomat, gurka och sallad.
Middag: Fisk eller skaldjur så mycket du vill, utan matfett.
Tomat, gurka, sallad, paprika, selleri, champinjoner, sparris. En skiva bröd och en valfri färsk frukt.

Tisdag
Lunch: Så många frukter du vill och alla sorter du vill. EJ torkad frukt. All frukt ska ätas på en gång. ½ dl keso. 
Middag: Biffar. Sallad, gurka, tomat, paprika.

Onsdag:
Lunch: Tonfisk i vatten med harricotsverts utan dressing. Valfri färsk frukt, gärna citrus.
Middag: Grillad fläskkotlett, rosmarinkryddad. Grönsallad, gurka, tomat med smaldressing

Torsdag:
Lunch: Två ägg, kokta eller stekta utan fett. Tomater, gurka och rågcrisp med mjukost.
Middag: Grillad kyckling. Bladspenat eller haricotsverts.

Fredag:
Lunch: Fisk eller skaldjur som dag ett. Valfria grönsaker i valfri mängd. 
Middag: Så mycket ost du vill, men ingen helfet. En skiva grovt bröd, gurka, tomat. En skiva grovt bröd.

Lördag:
Lunch: Fruktlunch som dag två.
Middag: Grillad kyckling utan skinn. Sallad, gurka, tomat paprika, smaldressing. Valfri frukt.

Söndag:
Lunch:
Kycklingsallad gjord på kyckling utan skinn, sallad, gurka, tomat, paprika, champinjoner, lite dressing. En valfri färsk frukt.
Middag: En stor portion grillat nötkött. Grönsallad, tomat, gurka med lite smaldressing.

Utöver detta brukar jag ta ett ägg eller ½ dl keso med tillbehör efter varje träning. Gör man inte detta bryter man ner kroppen i stället för att bygga upp.
Sen äter jag en morot eller frukt när jag känner mig hungrig, eller när det har gått tre timmar sen jag åt sist. Dessutom dricker jag fruktansvärt mycket kaffe och te.
I stället för dressing använder jag pressad citron, peppar och havssalt.
.
Wicky och Pysen igår när de var här och lekte en stund :)

Kommentarer
Postat av: Wickan

Vilket fint kort! Vill ni leka med oss imorgon med?

2011-02-17 @ 21:30:20
Postat av: Ida

Det vill vi absolut! :D

2011-02-17 @ 23:24:45
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0