LIGGER OCH SPRATTLAR PÅ BOTTEN

Fy, idag är jag riktigt deppig. Trött och ont i kroppen, träningsvärk i benen gör mig verkligen på dåligt humör, känner hur paniken kommer av att jag inte kommer kunna ta i ordentligt på spinningen ikväll. Känner mig deprimerad över att jag har gått upp 4 hg den senaste veckan, trots att jag har följt min mat och tränat ordentligt och varit ute på promenad. Jag orkar inte mer, min energi börjar ta slut, och mitt hopp om en snygg kropp till sommaren börjar tryta, idag tvivlar jag till och med att jag skulle klara Göteborgsvarvet. Vad ska jag göra? Jag är helt desperat, detta är det enda som finns i mina tankar hela dagarna, och då överdriver jag inte.
Har jag tränat ordentligt? Tog jag i ordentligt på träningen? Har jag ätit för mycket idag? Skulle jag verkligen tagit det där extra äpplet?
Nu när jag skriver ner allting ser jag ju själv hur sjukt detta låter, det var inte meningen att mitt liv skulle kretsa kring detta, mitt liv skulle ju kretas kring att vara den där avslappnade typen som bara vill ha kul.
Jag var ju till och med missnöjd i lördags på Afron för att jag inte blev svettig. I stället för att slappna av, go with the flow och ha roligt och göra det till vad det var.

Kommentarer
Postat av: farmor

Man går upp ibland Kämpa på vet jag. Du är ju jätteduktig

2011-02-22 @ 12:06:41
Postat av: Lina

Snygg för vem? För dig eller för andra? Och vad är en snygg kropp? Vi har alla olika förutsättningar och du kämpar mer än de flesta! Jag är imponerad och avundsjuk på din disciplin Ida! :)

2011-02-22 @ 13:16:39
Postat av: linn

du är jätteduktig Ida! alla har vi dåliga dagar, även den bästa! och självklart måste du tillåta dig själv att njuta också! ha nån dag då du får äta vad du vill att se fram emot. och glöm inte vad det var du tyckte var så roligt när du började. vila hellre ett tag tills den roliga känslan kommer tillbaka. tycker man det är jobbigt/tråkigt att ta sig dit ska man inte gå dit alls för då är risken att man förstör det roliga till slut. samla krafterna och ta nya tag! du fixar detta! love you <3

2011-02-22 @ 17:22:09
URL: http://metrobloggen.se/linnnathalie
Postat av: Ida

Tack ni underbara!

2011-02-22 @ 17:33:54
URL: http://idusens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0