KESELLA OCH PULSKLOCKOR

Kesella på mackan med valfri krydda på. (smakar precis som philadelphia)
Kesella med funlight (smakar som yoggi)
Kesella blandat med mjölk, bär och frukt (smoothie med mindre kcal än om man gör det på yoggi)
Kesella med ägg (matigare omelett)
Kesella med vaniljpulver (inte vaniljsocker) och hackade valfria bär (efterrätt)
Kanske jag skulle satt denna som favoritlivsmedel i stället? Nja, det får komma som en stark två istället :)
.
Jag vill bara meddela också att jag är på mycket bättre humör nu när jag har börjat äta ett par 100 kcal mer varje dag. Jag njuter när jag äter, träningen går bättre och jag känner hur återhämntingen går mycket mycket snabbare.
Jag är nu inne på träningsdag nummer 5, och än så länge känns kropp, ben och huvud lika piggt som dag 2. Körde ett riktigt ordentligt stretchingpass igår efter löpningen, glömmer ofta bort hur viktigt det är, och glömmer nästan alltid bort att stretchingminutrarna man får efter passen tillsammans med instruktören är långt ifrån tillräckligt.
Något som jag är sjukt irriterad på är att min pulsklocka inte vill connekta med min dator, jag vill ju få in alla siffror och föra statistik. Måste hitta ett bra program där jag kan föra in allt. jag vet att jobb.se är väldigt bra, men där jag ju inte föra in spinning och dansen? Någon som har ett bra förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0