JAG SKA LÄRA MIG LYSSNA OCH INTE KRITISERA

Det tar emot, men ibland måste man lyssna på sin kropp. Träningsvärk i armarna, och benen är nästan som gummi. Ingen träning idag med andra ord... Och i morgon hinns det inte med med någon träning.
Jag vet att jag känner min kropp bäst själv, men ändå finns den där gnagande tanken om att jag bara stannar hemma för att jag är lat och det är tråkigt väder ute. Men jag har ändå hunnit med en hel del träning och tre vilodagar på en vecka är väl inte så hemskt när man tränar? Det kanske är lite skillnad när man gymmar, då man tar en eller ett par muskelgrupper i taget. Jag vet ju att jag hade klarat av att träna det är inte det. Men man vill ju inte bryta ner det man har.
Igår tog jag till och med 2 ägg till kvällsmat, proteinintaget under dagen hade ju inte varit det bästa. Jag tog detta även om det inte stod på mitt matschema.
Samma sak där, övertygade jag mig själv att det var bra för kroppen bara för att jag var sugen på ägg och för att jag var trött på apelsin för tillfället? Eller för att jag visste att det faktiskt var bra för mig?
Nu är det bestämt iallafall att det inte blir någon träning, istället ska jag damsuga, plugga och gå till Ica och köpa lite ost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0