JAG OCH MIN KROPP

Kombination löpning, spinning och dans verkar vara en riktigt bra kombo! Allting flyter på och jag blir bättre och bättre på allting. Pulsen är så otroligt låg när jag är ute och springer att jag ibland tror att pulsklockan är sönder. Men det tror jag inte, det är nog faktiskt så enkelt som den visar, att jag har en bra kondis. Idag låg medelpulsen på 73 % och maxpuls 99 %. Som ni kanske har märkt älskar jag att spurta de sista 300 metrarna, så jag kan känna mig lite trött också.
Jag är nöjd med hur min kropp fungerar, ni kommer ihåg att det inte var alls länge sedan min medelpuls jämt och ständigt låg på 82 %.
Sen får jag väl skylla mig själv att jag har blivit så fet, det är ju inte kroppens fel utan huvudets.
Jag glömde slänga in en bild på min fina kista igår. Jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska ha den som soffbord eller ha den där den står, intill väggen bredvid soffan.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tänk om någon skulle spilla på den! Det skulle skära i mitt loppishjärta... o_O Så kanske bättre att inte ha den som bord...

2011-02-28 @ 20:13:38
URL: http://husmoremma.blogspot.com
Postat av: Ida

Loppishjärta? Detta är inget loppisfynd. Det är äkta arvegods. Morfars faster från Amerika är den ifrån :)

2011-02-28 @ 20:27:54
URL: http://idusens.blogg.se/
Postat av: Emma

Ännu värre alltså! I mitt antikvitetsloppismuseiföremålsfyndarvegodsvackrasakerhjärta! :O

2011-02-28 @ 22:38:56
Postat av: JG

Vad fin den är Idus! säger som Emma, det är ju synd att spilla på den :)

2011-02-28 @ 22:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0