JAG FUNKAR INTE SOM MÄNNISKA

Gud vad det har varit kämpigt att plugga idag! Det har gått så segt, jag har inte ens kommit igenom allt jag ska läsa, men jag trör ändå att det mesta, eller iallafall mycket av det har fastnat.
Precis hällt i mig två stycken Redbull sugarfree, så jag tänkte att om man är hög på koffein så borde jag ju hinna läsa allt innan 12. Jag kör stenhårt!
Nu känns det att man är tillbaka i skolan, massa stress och det känns så sorgligt att jag har behövt välja bort träningen idag... Hade ju verkligen sett fram emot spinningpasset! Och inte ens en fjuttig liten promenad har jag hunnit med! Det suger, och jag har märkt att jag blir sur och gnällig när jag inte får röra på mig, all dålig energi verkar svettas ut vid träning, endorfinerna pumpas ut och ger lyckokänslor. Finns inget negativt!
I morgon är det Afron iallafall, även om jag har 1000 saker att göra så ska jag ändå iväg och dansa, jag fungerar inte som människa annars, jag behöver mina lyckliga ögonblick, och de finns minsann inte hemma i soffan eller med näsan i kurslitteraturen kan jag säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0