JAG ÄR SÅ STRESSAD ATT JAG SNART GÅR SÖNDER!

Gud! Jag är så stressad! Jag är så trött i huvudet! Jag är helt snurrig i huvudet. Skulle sätta mig ner och slappna av och äta middagen i lugn och ro, äter upp allt på 10 min! Där var den lugna stunden över... Ja, får trösta mig med att det snart är över, snart är det fredag och då är det dags för tenta. Helst skulle jag vilja att det var fredag om en vecka så jag skulle kunna plugga lite i lugn och ro.
Nej gud, plugg två timmar till, sen träning, promenad med taxi, inlägget om min favoritmuskel och sen lite plugg till. Hoppas jag är lika pigg efter träningen som jag har varit den senaste veckan. Det är i och för sig inte säkert.
Well well. Jag återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0