FUCKELIFUCKFUCK

Förlåt för idag!
Det blir dubbel listning i morgon, jag lovar.
Nu är jag så trött att jag knappt vet vad Power är (det har iallafall med statistik att göra, så långt är jag med).
Suttit och pluggat i mer eller mindre 12 timmar idag! Och då har jag inte räknat in mat och promenad av tax.
Blir att göra som jag brukar, stiga upp vid 5, ytinlära sig det sista, sticka på tenta och skriva ner allt fort som fan innan det försvinner.
Efteråt ska jag ut och springa, ska verkligen passa på nu när det är ljust ute och man kan ta en lång runda utan att känna sig stressad. Det behövs nämnligen, för idag har jag ätit massa mer än vad jag skulle, allt för att hålla sig pigg och vaken och samtidigt pilla med något. Ett knäcke, tre frukter  och ett par nävar popcorn. Det blir ju flera 100 kcal extra! Minst 300, närmare 400 om jag fick gissa.
.
Sedan ska jag och Hebbe leka med Wicky  och Pysen, sova middag, äta middag och sticka på fest. (helt nyktert såklart!)
.
Lovar att kompensera upp med massa bra blogginlägg i morgon!
Puss och gnatt.
.
Bortsvettade ögonbryn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0