FAMILJEN OCH JAG

Ibland glömmer jag bort hur jäkla bra jag mår efter att ha varit ute och sprungit!
Mådde piss igår efter att mamma och Johanna hade åkt hem. Saknade dom meddesamma och ensåg mer än innan hur jobbigt jag tycker det är att jag inte kan komma hem när jag vill, att inte kunna bara åka över dagen och att inte kunna åka för att det är så in i helvetes dyrt! Jag skojjar inte när jag säger att det för mig kostar mellan 150-300 kr för mig att åka enkel tur. Det är helt idiotiskt...
.
Men vi har haft det roligt iallafall, jag, mamma och syster <3
Ätit massor av god mat, samlat energi, haft kvällsgymnastik, och shoppat lite :) Skrattat och bara myst. Men det dröjjer inte länge tills jag åker hem, om två veckor är min plan.
.
Denna dagen ska jag komma ikapp med bloggandet, träna Afro, städa lite, och så ska jag komma ikapp med plugget då jag knapp läst någonting på två dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0